برگه ها در اکسل

برگه ها در اکسل

 

برگه ها در اکسل: در Microsoft Excel اغلب به یک صفحه برگه گفته می‌شود. یک صفحه شامل مجموعه سلول‌های خاص خود برای کمک به شما در سازماندهی داده‌ها می‌باشد. در سند اکسل شما، می تواند ورق‌های زیادی وجود داشته باشد و می‌توانید برگه های ذکر شده را در پایین سند خود مشاهده کنید. در ابتدا، ما سه صفحه در صفحه گسترده خود داریم – Sheet1 ، Sheet2 و Sheet3.

 

برگه ها در اکسل

به طور سنتی هنگام ایجاد سند جدید، سه صفحه (Sheet1 ، Sheet2 و Sheet3) در صفحه گسترده ایجاد می شوند و Excel به طور خودکار Sheet1 را برای شما انتخاب می کند. در اکسل 2016، صفحه گسترده شما فقط با یک صفحه به نام Sheet1 ایجاد می شود. سپس می توانید ورق های بیشتری را اضافه کنید.

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید بر روی برگه ها در اکسل انجام دهید مانند وارد کردن، حذف، پنهان کردن و تغییر نام برگه‌ها. در اینجا لیستی از موضوعاتی ارائه شده است که نحوه استفاده از ورق ها در Excel را توضیح می دهد.

سوال: چگونه می توانم یک ورق جدید در Microsoft Excel 2016 وارد کنم؟

پاسخ: وقتی سند جدیدی در Excel 2016 ایجاد می کنید، صفحه گسترده شما فقط با یک صفحه کار به نام Sheet1 ایجاد می‌شود و به راحتی  می‌توانید ورق‌های بیشتری اضافه کنید.

برای افزودن صفحه جدید، کافیست بر روی دکمه بعلاوه Microsoft Excel در سمت راست نام برگه کلیک کنید (ما این دکمه را روی تصویر زیر دایره کرده ایم). وقتی روی این دکمه بعلاوه کلیک کنید، یک صفحه جدید در سمت راست صفحه فعلی وارد می‌شود.

درباره این مقاله: 

این مطلب( برگه ها در اکسل ) گوشه ای از مطالب دوره آموزشی اکسل می باشد که در آموزشگاه اندیشه مانی برگزار می شود، این آموزشگاه دارای دوره های کامپیوتر، بورس و برنامه نویسی می باشد که در غرب تهران و نزدیک به محله های صادقیه، آریاشهر، ستارخان و مرزداران واقع شده است.

دسترسی به این امکان وجود ندارد.