کشورهای مناسب برنامه نویسان

کشورهای مناسب برنامه نویسان 

 

کشورهای مناسب برنامه نویسان

از آنجاییکه تقاضا برای نرم افزارهای حرفه ای همچنان و بی وقفه در حال افزایش است و با توجه به اینکه یکی از پردرآمدترین مشاغل در سطح جهان برنامه نویسی است، جای تعجب نیست که تقاضا برای آموختن این مهارت نیز رو به افزایش می باشد

.

به نقل از اداره آمار کار ایالات متحده، تخمین زده می‌شود فرصت‌های شغلی برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار طی دوره 2014 تا 2024 به میزان 17 درصد رشد کند. این رشد در مقایسه با نرخ متوسط در سایر مشاغل بسیار سریع‌تر است.

 

برخی از کشورهایی که شرایط کار و زندگی عالی را برای حرفه ای های نرم افزار ارائه می دهند، در زیر نام برده شده اند.

 

در صورت در نظر گرفتن درآمد، سوئیس به عنوان بهترین کشورهای مناسب برنامه نویسان می باشد. شرایط کار و زندگی این کشور برای کارمندان نیز از بهترین ها در جهان است.

 

اگرچه این کشور افراد بیشتری را در بخش‌های سنتی مانند بیمه، امور مالی، بیوتکنولوژی، داروسازی، مواد شیمیایی و تولید با دقت بالا استخدام می‌کند، اما تقاضای آن برای متخصصان نرم‌افزار بسیار زیاد است و میانگین درآمد آنها در سال حدود 104200 دلار است.

 

متوسط درآمد متخصصان برنامه نویسان در نروژ به عنوان ثروتمندترین کشور، بالاتر از میانگین جهانی است. امتیاز کار در نروژ این است که در میان “شاخص خوشبختی” نیز قرار دارد و متخصصان نرم افزار می توانند انتظار داشته باشند که سالانه حدود 81،400 دلار حقوق در اینجا دریافت کنند.

 

در سال 2016 ، از کل نیروی کار 152 میلیونی در ایالات متحده، 3.87 میلیون نفر متخصص نرم افزار  با متوسط درآمد حدود 76000 دلار در سال بودند. آمریکا به دلیل کیفیت بالای زندگی خود مشهور است.

 

دانمارک ، که در صدر “شاخص خوشبختی” قرار دارد ، به متخصصان نرم افزار حقوق سالانه حدود 71.500 دلار پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید( آموزش برنامه نویسی )

استرالیا نیز با کمبود متخصصان نرم افزار مواجه است. وزارت اشتغال استرالیا انتظار دارد 14600 نقش جدید بین سال های 2014 تا 2024 در بخش ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) ایجاد شود. متخصصان نرم افزار می توانند انتظار داشته باشند که در اینجا حدود 65900 دلار در سال درآمد داشته باشند. همچنین در شرایط زندگی و کار رتبه بالایی دارد.

 

آلمان که بزرگترین اقتصاد اروپاست نیز به متخصصان زیادی نیاز دارد. در واقع، گفته می شود که بسیاری از شرکت ها در این کشور تیم های توسعه دهنده خود را به زبان انگلیسی اداره می کنند تا بتوانند متخصصان خارجی را استخدام کنند. درآمد سالانه هر برنامه نویس حرفه ای در این کشور حدود 63800 دلار است.

 

اگرچه آب و هوای سوئد ممکن است برای برخی افراد به دلیل زمستان های بسیار سرد خصمانه باشد، اما سوئد استانداردهای زندگی بالایی را ارائه می دهد و همیشه با کمبود متخصصان نرم افزار مواجه است. متخصصان نرم افزار در این کشور اسکاندیناوی می توانند به طور متوسط حدود 61400 دلار در سال حقوق دریافت کنند.

درباره این مقاله: 

در این مطلب با کشورهای مناسب برنامه نویسان آشنا شدیم. به این لیست می توانیم کشورهای کانادا و بلژیک را نیز اضافه کنیم. دوره آموزشی برنامه نویسی که در آموزشگاه اندیشه مانی برگزار می شود می تواند در رسیدن به سطح حرفه ای یاور شما باشد. این آموزشگاه دارای دوره های کامپیوتر، بورس و برنامه نویسی می باشد که در غرب تهران و نزدیک به محله های صادقیه، آریاشهر، ستارخان و مرزداران واقع شده است.

دسترسی به این امکان وجود ندارد.